Η εφαρμογή Digital Passenger Declaration λειτουργεί; Μη με κάνεις να γελάσω

Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΛΕΕΙ ΟΧΙ

Δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο σχετικά με το ότι η δήλωση ψηφιακού επιβάτη της Αυστραλίας είναι εφιάλτης (Ταξιδιωτικά Γράμματα, 11 Ιουνίου). Οι ισχυρισμοί της Border Force ότι λειτουργεί είναι γελοίοι. Υπέβαλα τη δήλωσή μου τουλάχιστον πέντε φορές, κάθε φορά λαμβάνοντας ένα email που έλεγε ότι συμπλήρωσα με επιτυχία τη δήλωση. Ωστόσο, οι μεταγενέστερες προσπάθειες ανάκτησης της δήλωσης αντιμετωπίστηκαν με λανθασμένο κωδικό πρόσβασης, απαιτείται επαναφορά κωδικού πρόσβασης, ελλιπής ειδοποίηση πληροφοριών, αποτυχία σάρωσης του γραμμικού κώδικα του διεθνούς πιστοποιητικού εμβολιασμού και άλλα. Οι ταξιδιώτες, αποφύγετε κάποιο περιττό άγχος τραβώντας στιγμιότυπα οθόνης των αποτελεσμάτων της δήλωσης σας, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού εγγραφής DPD, πριν αποσυνδεθείτε.

Colleen Jackson, Ballarat, VIC

ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Δυστυχώς, η φόρμα ψηφιακής δήλωσης επιβατών δεν είναι η μόνη εφαρμογή από το Υπουργείο Εσωτερικών που δεν λειτουργεί. Πριν αναχωρήσω από το Darwin με διεθνή πτήση την περασμένη εβδομάδα, συμπλήρωσα προσεκτικά τις λεπτομέρειες των αγορών μου στην εφαρμογή Tourist Refund Scheme. Όταν παρουσίασα την αξίωσή μου για το TRS, πλήρη με κωδικό QR, στο προσωπικό της Συνοριακής Δύναμης μου είπαν ότι η εφαρμογή δεν λειτουργεί με τους υπολογιστές τους στο αεροδρόμιο του Ντάργουιν και μου έδωσαν μια έντυπη φόρμα να συμπληρώσω. Ίσως η εφαρμογή θα πρέπει να ενημερώνει τους χρήστες σε ποια αεροδρόμια λειτουργεί η εφαρμογή και σε ποια όχι.

Karen Stanley, Essendon, VIC

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Περισσότερη διασκέδαση και παιχνίδια (όχι!) από το Υπουργείο Εσωτερικών. Με την κρουαζιέρα επιστρέφοντας στην Αυστραλία, ανακάλυψα ότι οι επιβάτες που φτάνουν δια θαλάσσης αναμένεται να συμπληρώσουν μια «Δήλωση Θαλάσσιου Ταξιδίου». Το χρονικό παράθυρο για να γίνει αυτό μπορεί να είναι προβληματικό για τους επιβάτες.

Gerhard Engleitner, Hurstville, NSW

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΚΑΛΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟ

Ένα σπάνιο ελεύθερο Σάββατο προτεραιότητά μου ήταν ένα ανανεωμένο διαβατήριο για τον γάμο της θεάς-κόρης μου. Το τοπικό ταχυδρομείο έκλεισε λόγω ασθένειας του προσωπικού. Πέντε λεπτά βόρεια, ήταν επίσης κλειστό. Δεκαπέντε λεπτά νότια ήταν το ίδιο. Μια πινακίδα έλεγε δοκιμάστε να ανεβείτε στο λόφο ή δίπλα στη θάλασσα. Το πρώτο έκλεισε και το δεύτερο δεν επεξεργαζόταν τα διαβατήρια. Δευτέρα απόγευμα, το τοπικό ήταν ανοιχτό αλλά το μηχάνημα ήταν εκτός λειτουργίας. Το απόγευμα της Τετάρτης, η κεντρική ΔΠ δεν μπορούσε να δει τους δείκτες περιθωρίου στην έντυπη φόρμα. Μία ώρα αργότερα, επανεκτύπωση, λήψη φωτογραφιών και χρημάτων (300$), όλα ολοκληρώθηκαν – εκκρεμεί η ευκολία των καθυστερήσεων.

Stephen Goldrick, Corrimal, NSW

ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΦΥΣΙΚΟ

Τώρα που σχεδιάζουμε ξανά ταξίδια στο εξωτερικό και μετά από δύο χρόνια ντυσίματος με LTL (Lockdown Tragic Leisurewear), ήρθε η ώρα να προσθέσουμε στυλ στο “Pack Mentality” (Ταξιδιωτικά Γράμματα, 11 Ιουνίου). Μια κάψουλα ντουλάπα με λίγα μόνο ρούχα από φυσικές ίνες – κατάλληλη για στρώσεις σε όλες τις εποχές, εύκολη στη φροντίδα και εξαιρετική για άνεση – και ένα μικρό πακέτο αξεσουάρ, τα παπούτσια για περπάτημα που φοράτε, ένα μποτάκι για ντυσίματα και το έχεις συσκευασμένο.

Judith Salmon, Haberfield, NSW

ΓΩΝΙΑ ΚΑΝΤΑΣ

Μετά από μια μακρά παύση, πρόσφατα πέταξα από τη Μελβούρνη στο Ντάργουιν αυτήν την εβδομάδα και αντιμετώπισα τη νέα εποχή των αεροπορικών ταξιδιών COVID στην Αυστραλία, που περιλάμβανε μεγάλες ουρές στην ασφάλεια του αεροδρομίου της Μελβούρνης. Ωστόσο, ο κύριος λόγος για τις γραμμές δεν ήταν οι ταξιδιώτες που ήταν απροετοίμαστοι για την ασφάλεια, όπως προτείνουν ορισμένοι, αλλά μάλλον οι απαρχαιωμένοι σαρωτές ασφαλείας στον εγχώριο τερματικό σταθμό Qantas Melbourne. Αυτοί οι παλιοί σαρωτές εξακολουθούν να απαιτούν από τους επιβάτες να βγάλουν τους φορητούς υπολογιστές και τις συσκευές τους. Αντίθετα, το αεροδρόμιο θα πρέπει να χρησιμοποιεί σαρωτές που μας επιτρέπουν να κρατάμε τους υπολογιστές μας στις τσάντες μας. Αυτοί οι σαρωτές υπάρχουν εδώ και χρόνια και χρησιμοποιούνται στον διεθνή τερματικό σταθμό του αεροδρομίου της Μελβούρνης καθώς και στο αεροδρόμιο Darwin. Ανησυχώ ότι η εξοικονόμηση χρημάτων θεωρείται πιο σημαντική από το να διευκολύνει τη ζωή των ταξιδιωτών.

Simon Benedict, Docklands, VIC

Σημείωση του συντάκτη: Το Traveller κάλυψε πρόσφατα το θέμα των νέων σαρωτών. Δυστυχώς, ορισμένα από τα μεγάλα αεροδρόμια της Αυστραλίας δεν μπόρεσαν να δώσουν μια επαρκή εξήγηση για το γιατί αυτοί οι πιο αποτελεσματικοί σαρωτές δεν έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία τρία χρόνια. Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Αφού έλαβα μια επιστολή από την Qantas, που ρωτούσε αν το ζήτημα είχε επιλυθεί ένα μήνα μετά την απώλεια των αποσκευών μας, αισθάνομαι υποχρεωμένος να απαριθμήσω τις ενοχλήσεις αυτής της εμπειρίας. Κατά την άφιξη στο Χόμπαρτ, η παραδοτέα αποσκευή μας δεν ήταν στην καθυστερημένη πτήση μας από το Σίδνεϊ. Κάναμε ουρά με άλλους στην πτήση μας στην ίδια δύσκολη θέση για να τους δοθεί ένας αριθμός αναφοράς για να καλέσετε. Οι επόμενες μέρες αφιερώθηκαν στο τηλέφωνο με ένα ηχογραφημένο μήνυμα για ακρόαση, χαμένες κρατήσεις περιηγήσεων και χρόνος που αφιερώσατε για αγορές για ανταλλακτικά όπως φορτιστές τηλεφώνου και φόρμες

Milana Votrubec, Manly, NSW

Η εμπειρία της Jacqueline Homer (Ταξιδιωτικά Γράμματα, 11 Ιουνίου) έφερε αναμνήσεις πετώντας την Qantas από το Σίδνεϊ στη Ρώμη πριν από 19 χρόνια. Περίπου μια ώρα μετά την απογείωση, ο σύζυγός μου και εμένα πήραμε ένα μπουκάλι σαμπάνια για το ταξίδι του μέλιτος. Μετά από διέλευση στη Σιγκαπούρη για μερικές ώρες, μείναμε έκπληκτοι και συγκλονισμένοι όταν και πάλι, περίπου μία ώρα μετά την πτήση μας δόθηκε ένα άλλο μπουκάλι σαμπάνια και περισσότερα συγχαρητήρια. Χάρη στην Qantas μπορέσαμε να γιορτάσουμε καλά με τα μέλη της οικογένειάς μας στη Ρώμη που δεν κατάφεραν να παρευρεθούν στο γάμο. Είναι ωραίο να βλέπεις ότι η Qantas εξακολουθεί να σηματοδοτεί τις ειδικές εκδηλώσεις των επιβατών της.

Anthea Kenyon. Googong NSW

OH LOY

Διάβασα με χαρά την περιγραφή του boutique ξενοδοχείου Loy La Long στην Μπανγκόκ (Ταξιδιωτικά Γράμματα, 11 Ιουνίου) και θα ήθελα κάποιος να συντάξει ένα βιβλίο με παρόμοια ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο. Θα ήταν ενθαρρυντικό να γνωρίζουμε τέτοια μέρη στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, αλλά φοβάμαι ότι δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο ή εάν υπάρχουν, το κόστος θα ήταν απαγορευτικό. Ίσως οι αναγνώστες σας θα μπορούσαν να γράψουν με τις προτάσεις τους.

Clare Purbrick, Nagambie, VIC

ΑΝΤΑΣΤΑΣΗ BOXER

Ως τουρίστες με ποδήλατο για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορώ να συμπονήσω τον προηγούμενο ανταποκριτή που διαμαρτυρήθηκε σχετικά με την ανάγκη να βάλω ποδήλατα (Ταξιδιωτικά Γράμματα, 11 Ιουνίου). Η πρώτη μου εμπειρία ταξιδιού με ποδήλατο δεν ήταν ανόμοια όταν τα ποδήλατα ήταν απλά μέσα και έξω από το αεροπλάνο με μόνο τα ελαστικά ξεφουσκωμένα. Έφτασα στο Χόμπαρτ με δύο φίλους το 1989 την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Συνειδητοποιήσαμε ότι δεν είχαμε αντλία για τις διαφορετικές βαλβίδες του ποδηλάτου ενός συντρόφου για να ξαναφουσκώνουμε τα ελαστικά του ποδηλάτου. Ως αποτέλεσμα, τον ακολουθήσαμε σε ένα ταξί με το ποδήλατό του να κρέμεται από την πίσω μπότα γελώντας μέχρι το Χόμπαρτ.

John Anderson, MacMasters Beach, NSW

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΟΙΚΙΑΚΗ ΕΥΔΕΙΑ

Κατά τη διάρκεια των ατέλειωτων μηνών του lockdown της Μελβούρνης δεν πίστευα ποτέ ότι θα άκουγα τον εαυτό μου να λέει ότι ίσως τελικά υπάρχει μια ασημένια γραμμή στον COVID. Λόγω της παύσης στα συνηθισμένα ετήσια ταξίδια μας στο εξωτερικό, κάναμε διακοπές στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένης της Τασμανίας με την παρθένα ερημιά, την αποικιακή ιστορία και τις εντυπωσιακές ακτές. Πιο πρόσφατα, ένα ταξίδι στο Κόκκινο Κέντρο μας έδειξε τα εξαίσια χρώματα της Αυστραλίας, την αρχαία ιστορία και την πνευματικότητά της μέσα από τα μάτια των ιθαγενών και τις ατελείωτες όψεις και τους βραχώδεις σχηματισμούς της ενδοχώρας. Το Uluru (ayersrockresort.com.au), γεμάτο με βροχή να πέφτει στον βράχο και τυλιγμένο στην ομίχλη, ήταν ένα αξέχαστο θέαμα. Και να σκεφτεί κανείς ότι όλα αυτά ήταν εκεί έξω στη δική μας αυλή, περιμένοντας απλώς να τα δουν. Σας ευχαριστούμε λοιπόν, COVID, που τουλάχιστον μας δώσατε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε ξανά την Αυστραλία.

Brenda Hateley, Mulgrave, VIC

ΑΚΟΜΗ ΑΠΟΚΛΗΣΗ

Φροντίστε να κάνετε ουρά νωρίς για να προλάβετε τρένα στην Ισπανία (renfe.com), καθώς οι αποσκευές πρέπει να περάσουν από ένα μηχάνημα ασφαλείας και οι ουρές μπορεί να είναι μεγάλες. Ταξιδεύοντας από τη Μαδρίτη στη Sarria με το τρένο νωρίτερα αυτό το μήνα, ήρθαμε από την Ελβετία όπου είχαμε αγοράσει αθώα ένα κουτί και σφραγισμένο σετ κουζίνας που περιείχε ένα μαχαίρι, ένα ψαλίδι και έναν αποφλοιωτή με το κατασχεμένο μαχαίρι. Επομένως, αντισταθείτε στην επιθυμία να αγοράσετε αιχμηρά και μυτερά gadget αν ταξιδεύετε με τρένο εντός Ισπανίας. Τούτου λεχθέντος, το γρήγορο τρένο είναι εκπληκτικό, διανύοντας σχεδόν 300 χιλιόμετρα. Κλείστε τη θέση σας έγκαιρα, καθώς οι θέσεις φεύγουν αρκετά γρήγορα.

Grace Soriano, Ashburton, VIC

ΑΚΤΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Με όλες τις πρόσφατες προκλήσεις της πτήσης από το Σίδνεϊ, αποφασίσαμε να πάμε τοπικά για το μεγάλο Σαββατοκύριακο. Έχοντας προσπεράσει χίλιες φορές, επιλέξαμε να δώσουμε στην παραθαλάσσια πόλη της Νότιας Ακτής Κιάμα (visitnsw.com) -λίγο πάνω από μιάμιση ώρα από την πόλη, να πάμε – και θυμηθήκαμε να σβήσουμε όταν φτάσαμε εκεί. Τι σπουδαία απόφαση. Ήταν μια υπέροχη διαδρομή χωρίς άγχος μέσα από το εθνικό πάρκο στο δρόμο προς τα κάτω με φανταστικά καταλύματα, έναν υπέροχο παράκτιο περίπατο (με το λατομείο Bombo να είναι το αποκορύφωμα), μια επίσκεψη σε τροπικά δάση και περιπάτους στον ουρανό στην κορυφή των δέντρων και εξαιρετικά εστιατόρια για εκκίνηση. Φύγαμε ανανεωμένοι και ανανεωμένοι και σίγουρα θα επιστρέψουμε.

Nigel Leverett, Epping, NSW

THOMPSON, JAMES THOMPSON

Ένας φίλος μας είπε αν μείναμε μια νύχτα στην Μπανγκόκ για να είμαστε σίγουροι και να επισκεφτούμε τους κήπους και το σπίτι του Jim Thompson (jimthompsonhouse.com) αν μπορούσαμε. Το κάναμε και ήταν υπέροχο. Η ιστορία της ζωής και της εξαφάνισής του ήταν μυστηριώδης. Ήταν ένας Αμερικανός πράκτορας κάποιου είδους και βοήθησε τους Ταϊλανδούς να ανακαλύψουν ξανά τις χαμένες τέχνες τους και το εμπόριο μεταξιού. Για να το ολοκληρώσουμε, είχαμε ένα γκουρμέ ταϊλανδέζικο μεσημεριανό γεύμα στο διπλανό εστιατόριο και ήπιαμε ένα κοκτέιλ Jim Thompson για να το γιορτάσουμε. Κανείς δεν το αναφέρει ποτέ σε καμία κριτική και δεν μπορώ να το προτείνω αρκετά.

Kris Mckeon, Cowra, NSW

ΜΠΛΟΥΖ ΕΙΡΗΝΟΥ

Είμαι ανεξάρτητος ταξιδιώτης που προσπαθώ να επιστρέψω στην κανονική κατάσταση μετά την COVID. Πρόσφατα επισκέφτηκα τη Νέα Καληδονία (newcaledonia.travel) τη γαλλική επικράτεια στον Νότιο Ειρηνικό, της οποίας η εθνική αεροπορική εταιρεία την κήρυξε ανοιχτή για επαγγελματικούς λόγους. Προσοχή και κάντε προσεκτικά την εργασία σας. Κανονικά προορισμός κρουαζιέρας, η πρωτεύουσα της Νουμέας ήταν νεκρή, ειδικά τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα. Ήμουν ο μόνος τουρίστας που έμεινε στο YHA και δεν μπορούσα να βρω ομαδικές εκδρομές που να λειτουργούν στον ύφαλο ή σε άλλα μέρη του νησιού. Οι υπηρεσίες λεωφορείων ήταν περιορισμένες και κατέληξα να κάνω ωτοστόπ, στα 67 μου. Όντας μισογεμάτο ποτήρι κορίτσι, γνώρισα τους ντόπιους, εξάσκησα τα γαλλικά μου και αφαίρεσα τις ταξιδιωτικές μου δεξιότητες, καθώς ήταν μια αρκετά προκλητική εμπειρία που θύμιζε πριν από το Διαδίκτυο φορές. Ταξιδέψτε ελαφριά με αίσθηση του χιούμορ.

Gerdette Rooney, Glebe, NSW

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΗ Όπως υπονοεί ο αναγνώστης μας στο τέλος της επιστολής της, η πανδημία ήταν καταστροφική για τους περισσότερους, αν όχι όλους, προορισμούς που εξαρτώνται από τον τουρισμό του Νότιου Ειρηνικού. Με την επίσκεψή τους νωρίτερα παρά αργότερα, θα επιταχύνετε την πορεία τους προς την ανάκαμψη, αν και φροντίστε να κάνετε την έρευνά σας πριν πάτε.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ

Η Γερμανία διαθέτει εισιτήριο δημόσιας συγκοινωνίας 9 € κάθε Ιούνιο, Ιούλιο και Αύγουστο. Μπορείτε να το αγοράσετε διαδικτυακά (bahn.com) και να κατεβάσετε την εφαρμογή Deutsche Bahn (DB). Οποιοδήποτε εισιτήριο ισχύει μόνο για τον μήνα αγοράς, αλλά μπορείτε να αγοράσετε τώρα και για τους τρεις μήνες.

Angela Cook, Parkside, Α.Ε

ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΕΝΑ ΣΕΤ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

Ο συγγραφέας του The Letter of the Week κερδίζει ταξιδιωτικά βιβλία του Hardie Grant αξίας άνω των 100 $. Για τον Ιούνιο, αυτό περιλαμβάνει Ultimate Cycling Trips: Australia του Andrew Bain. On the Himalayan Trail από τη Romy Gill; και Rewilding Kids Australia από τη Melissa Mylchreest.

Δείτε το hardiegrant.com

Ο συγγραφέας του The Tip of the Week κερδίζει ένα σετ τριών σπουδαίων ταξιδιωτικών βιβλίων Lonely Planet, συμπεριλαμβανομένων των Ultimate Australia Travel List, The Travel Book και Armchair Explorer.

Δείτε το shop.lonelyplanet.com

ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΤΕ

Δίνουμε προτίμηση σε γράμματα 100 λέξεων ή λιγότερων και μπορεί να υποστούν επεξεργασία για λόγους διαστήματος, νομικούς ή άλλους. Χρησιμοποιήστε πλήρεις προτάσεις, μην χρησιμοποιείτε το κείμενο και μην συμπεριλαμβάνετε συνημμένα. Στείλτε μας email στο travellerletters@traveller.com.au και, κυρίως, συμπεριλάβετε το όνομα, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σας.